Ranking marketów budowlanych – w którym jest największy wybór produktów?

Ranking marketów budowlanych – w którym jest największy wybór produktów?

Kiedy planujemy remont lub budowę domu, zazwyczaj szukamy miejsca, w którym znajdziemy największy wybór produktów. Warto więc poznać ranking marketów budowlanych, aby mieć pewność, że zakupimy wszystko, czego potrzebujemy.

W Polsce dostępnych jest kilka dużych sieci sklepów budowlanych. Najpopularniejsze to Castorama, Leroy Merlin i OBI. Każda z nich oferuje szeroki asortyment produktów do remontu i budowy domu. Można tam znaleźć materiały budowlane, narzędzia, akcesoria dekoracyjne oraz meble ogrodowe.

Castorama – pierwsze miejsce w rankingu

Castorama to polska sieć sklepów budowlanych, która cieszy się dużym uznaniem wśród klientów. Sklepy te oferują bardzo szeroki asortyment produktów do remontu i budowy domu. Można tam znaleźć materiały budowlane, narzędzia, akcesoria dekoracyjne oraz meble ogrodowe. Co ważne, Castorama oferuje również usługi montażowe i porady ekspertów.

Castorama jest liderem na rynku polskich sklepów budowlanych i zdecydowanie zasługuje na pierwsze miejsce w rankingu marketów budowlanych pod względem ilości dostępnych produktów.

Leroy Merlin i OBI – drugie i trzecie miejsce

Leroy Merlin to francuska sieć sklepów budowlanych, która ma swoje oddziały również w Polsce. Sklepy te oferują bogaty asortyment produktów do remontu i budowy domu. Można tam znaleźć materiały budowlane, narzędzia, akcesoria dekoracyjne oraz meble ogrodowe. Co ważne, Leroy Merlin oferuje również usługi montażowe i porady ekspertów.

OBI to niemiecka sieć sklepów budowlanych obecna także na polskim rynku. Sklepy te oferują bardzo szeroki asortyment produktów do remontu i budowy domu. Można tam znaleźć materiały budowlane, narzędzia, akcesoria dekoracyjne oraz meble ogrodowe. Co ważne, OBI oferuje również usługi montażowe i porady ekspertów.

Leroy Merlin i OBI to popularne marki na polskim rynku sklepów budowlanych i zasługują na drugie i trzecie miejsce w rankingu marketów pod względem ilości dostępnych produktów.